Menú

Competències clau

Les competències clau són la capacitat demostrada per realitzar una tasca o funció professional en un lloc de treball de forma òptima, i que permet l'adaptació als canvis i a diferents entorns i contextos.

Donen flexibilitat i mobilitat al/a la treballador/a, com ara les competències en comunicació (escolta activa, etc.) i en tecnologies de la informació (ús d'eines d'Internet, ús de programes de gestió, etc.).

Aquestes competències clau permeten adaptar-se a un entorn laboral canviant, possibilitant bons resultats en el decurs de l'activitat professional.

Es consideren les competències clau següents:

  • Competència comunicativa (llengua catalana o castellana)
  • Competència matemàtica
  • Competència en llengua estrangera
  • Competència digital
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord