Menú

Competències clau

Les competències clau són la capacitat demostrada per realitzar una tasca o funció professional en un lloc de treball de forma òptima, i que permet l'adaptació als canvis i a diferents entorns i contextos.

Donen flexibilitat i mobilitat al/a la treballador/a, com ara les competències en comunicació (escolta activa, etc.) i en tecnologies de la informació (ús d'eines d'Internet, ús de programes de gestió, etc.).

Aquestes competències clau permeten adaptar-se a un entorn laboral canviant, possibilitant bons resultats en el decurs de l'activitat professional.

Es consideren les competències clau següents:

  • Competència comunicativa (llengua catalana o castellana)
  • Competència matemàtica
  • Competència en llengua estrangera
  • Competència digital

Per a més informació podeu consultar la descripció de les competències clau (pdf)

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord