BIBLIOTECA DE RECURSOS

CONSELLS ENTORN A LA RECERCA DE FEINA


COM REDACTAR EL CURRÍCULUM

El Currículum és una de les principals eines que ens permet iniciar el procés de recerca de feina. Consisteix en un document escrit a través del qual aportem la nostra primera imatge a l’empresa on hi ha informació del nostre perfil professional i competencial.

L’objectiu del currículum és despertar prou interès per arribar a l’entrevista o posterior contacte.

Us oferim uns consells claus per redactar un bon Currículum.

  • Tenir clar quin és el teu objectiu laboral. En pots tenir més d’un, però tenint en compte que el Cv s’haurà d’adaptar a cada un d’ells.
  • Sigues coherent amb l’oferta. No posis més dades de les necessàries per cobrir el lloc de treball. És important ajustar el Cv a cada oferta laboral.
  • Ressalta les teves habilitats o competències.
  • Recorda que no has de mentir. Decideix si vols dir tota la veritat.
  • Redacta de manera clara el que vols transmetre i segueix una estructura.
  • És aconsellable no utilitzar colors. Ressalta allò que vols destacar amb la Negreta, Majúscules, Subratllat…
  • Tracta de no sobrepassar les dues pàgines.
  • El Cv ha de ser esquemàtic, no redactat ni en primera ni tercera persona.
  • Utilitza una lletra i un tamany estàndard.
  • En el Cv no hi posem la data ni el signem, això ho farem en la carta de presentació.

 

Si vols ampliar la informació fes clic aquí.