Slideshow image

84 alumnes dels cursos d’ocupació laboral de l'IMET fan sessions sobre bones pràctiques d’atenció als clients


Fruit del conveni entre el Servei de Català del Garraf i Vilanova i la Geltrú i el Servei d'Ocupació de l'IMET
Categoria: Treball

 

Des de febrer a setembre de 2017 s'han fet 7 sessions sobre "Comunicació i atenció als clients" per a 84 alumnes dels cursos de formació ocupacional, fruit del conveni renovat al maig d'enguany entre el Servei de Català del Garraf i Vilanova i la Geltrú i el Servei d'Ocupació de l'Institut Municipal d'Educació i Treball (IMET).

Les especialitats en què s'estan formant els alumnes que han fet aquesta sessió tenen en comú que el seu perfil professional implica la relació directa amb el públic. La formació dels alumnes dels cursos d'Auxiliars de comerç, d'Activitats de venda, d'Operacions de bar i restaurant i de Monitors de lleure, entre altres, s'ha completat amb una sessió monogràfica que pretén informar sobre el context sociolingüístic actual i conscienciar del rol dels treballadors que atenen els clients o usuaris d'un servei.

Més informació a http://www.cpnl.cat/xarxa/cnlaltpenedes/noticies.html?ID=19320

 

Data Publicació: 10/10/2017