Atenció als clients en català


Per segon any alumnes dels cursos d’ocupació laboral de Vilanova i la Geltrú fan sessions sobre bones pràctiques d’atenció als clients
Categoria: Treball

 

En els cursos de formació ocupacional que han tingut lloc el darrer quadrimestre, s'han organitzat 9 sessions per millorar l'atenció als clients en català a les quals han assistit un total de 117 persones.

Durant el curs 2013/2014, fruit de la col·laboració entre el Servei de Català del Garraf i Vilanova i la Geltrú i el Servei d'Ocupació de l'Institut Municipal d'Educació i Treball (IMET), s'han organitzat nou sessions sobre bones pràctiques d'atenció als clients per als alumnes dels cursos del SOC, que estan fent formació d'especialització laboral en aquest institut.

Les especialitats en què s'estan formant els alumnes que han fet la sessió de "Comunicació i atenció als clients" tenen en comú que el seu perfil professional implica la relació directa amb el públic. La formació dels alumnes dels cursos d'Auxiliar de comerç, Operacions bàsiques de bar i restaurant, Teleoperador/a, Auxiliar d'Estètica i Activitats de venda s'ha completat amb una sessió monogràfica que pretén informar sobre el context sociolingüístic actual i conscienciar del rol dels treballadors que atenen els clients o usuaris d'un servei.

Continua llegint...

 


Data Publicació: 11/07/2014