formació al personal dels restaurants

La publicitat mou molts diners. En el sistema econòmic actual es dediquen grans esforços a treballar el relat que s’adreça als possibles consumidors. I probablement aquesta aposta deu revertir en benefici de les empreses.

Ara bé, hi ha un aspecte important i més intangible que caldria tenir en compte: la satisfacció dels clients. Comprem un producte, anem a un establiment o entrem a un restaurant potser perquè hem rebut algun estímul que ens incita a fer-ho. Hi voldrem tornar, però?

De tots els factors que poden influir en la fidelització d’un client, un dels principals és l’atenció rebuda en el tracte directe entre venedor i comprador. I, com en totes les coses a la vida, sempre es poden fer esforços per millorar els aspectes que encara no són òptims.

En aquest sentit, el CNL de l’Alt Penedès i el Garraf està fent una aposta per acompanyar les empreses i els comerços en la millora de l’atenció al públic. Els dependents han de ser amables, per descomptat. Però com menys limitacions lingüístiques tinguin a l’hora de relacionar-se amb la clientela, molt millor.

Des de fa més de 20 anys, oferim cursos de català al llarg de l’any. En concret, obrim les inscripcions en tres moments diferents: al setembre, al febrer i al juny. També tenim el programa del Voluntariat per la llengua, que és útil per millorar les habilitats comunicatives del personal d’una empresa.

Sabem que, com més transferència es pot fer de la formació al lloc de treball, més útil resulta. Per això, en el marc de les campanyes específiques que treballem amb sectors concrets, també oferim actuacions per millorar la preparació dels treballadors.

Ara mateix, que estem impulsant un projecte de millora de la qualitat lingüística de restaurants del Garraf, tenim una oferta de cursos específics que volen augmentar el valor del servei que presten aquests establiments als seus clients.

Així, doncs, si sou un establiment del sector de la restauració o teniu un perfil laboral relacionat amb aquesta feina, us interessarà informar-vos sobre aquests cursos:

Català a taula. Curs inicial per a la restauració (20 hores)
Destinataris: cambrers i personal d’atenció al client, en actiu.
Horari: dimarts, dimecres i dijous, de 9 a 10.30 h.
Calendari: del 16 de febrer al 15 de març.
Inscripcions obertes fins al 12 de febrer!

I si sou un establiment de qualsevol altre sector que també teniu tracte personal amb els clients, podeu aprofitar igualment la nostra propera oferta de cursos del mes de febrer.

No perdeu l’oportunitat de posar-vos al dia en català. Nosaltres us hi ajudarem!

Per a més informació:
Servei de Català del Garraf i de Vilanova i la Geltrú
CNL de l’Alt Penedès i el Garraf
Consorci per a la Normalització Lingüística
Rasa del Miquelet, 16
Tel. 93 811 57 73
vngcat@cpnl.cat

Fotografia llicència CreativeCommons: Dani Alvarez

Formació a mida per al personal dels restaurants
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà