enviaments a Internet

El servei de missatgeria determina la fidelitat dels consumidors als comerços electrònics en els que compra. El 90% afirma que una mala experiència en aquest servei els pot portar a no repetir a la mateixa web, segons un estudi realitzat per Aitor Ojanguren. I el 54% considera molt importants el cost i el termini de lliurament a l’hora de prendre la decisió de compra.

Punt de recollida

Per tenir-los contents, l’ideal és enviar els articles a casa (és el que demana el 67% dels usuaris) o a la feina (37%). Una altra curiositat: a Espanya no es valoren molt els punts de recollida, només un 7,8% dels consumidors els utilitza.

Hora de lliurament

El valor que dóna el consumidor de la comoditat i fiabilitat del servei es reflecteix molt bé en la seva forma de valorar el preu dels enviaments: un 56% prefereix que el cost del transport estigui inclòs en el preu del producte, un altre 50% estaria disposat a pagar una quantitat extra (d’entre un i cinc euros) a canvi de fixar una hora de lliurament a casa. I, de poder fer-ho, la majoria (55%) triaria un lliurament a la tarda (curiosament, el 48% dels lliuraments es realitzen al matí).

Informació

Estar informats és una altra clau fonamental perquè els consumidors repeteixin la compra: el 95% agraeix i espera que se’ls mantingui al corrent de l’estat dels seus enviaments.

Repartiment ecològic

I una sorpresa: si poguessin escollir, el 78% es decantaria per una empresa verda i un 45% estaria disposat a pagar uns diners extres a canvi d’un lliurament sostenible.

Font: Emprendedores
Imatge: Servizi Multimediali

4 idees per encertar amb els teus enviaments de venda a Internet
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà