Posicionar-se o desaparèixer

Crea el teu propi estil que sigui únic i identificable per a la resta.
Orson Wells

O gaudim d’una posició diferenciada a la ment dels nostres clients o el nostre preu haurà de ser molt, però que molt, barat.

Vivim en un món sobrecomunicat. La ment humana està sotmesa a un intens i continu bombardeig d’informació. Així, perquè una marca sigui sostenible en el temps, ha de tenir un posicionament diferenciat i rellevant a la ment del consumidor.

Es calcula que menys d’un 10% de les marques han creat un posicionament clar, la resta tenen un futur difícil a mitjà o llarg termini i, a curt, recorren al preu com a única eina de venda. Les marques que gaudeixen d’una posició forta a la ment dels usuaris són, normalment, les referents de categoria, les que són nomenades espontàniament, les que destaquen sobre la competència, les que són rellevants a la vida del consumidor i les que li aporten un benefici diferencial.

Títol: Posicionarse o desaparecer
Autor: Joan Mir Julià
Editorial: ESIC
ISBN: 9788415986652
Preu: 14,25€


Fes una ullada

Posicionar-se o desaparèixer
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà