Màrqueting online 2.0

“Màrqueting és l’acció de mostrar quelcom a algú.”
Michael Miller.

No és cap secret que Internet ha canviat les relacions d’institucions i empreses amb els seus clients. Mai abans els usuaris havien pogut assimilar tanta informació, ni compartir a tal escala, ni generar tant impacte. La presència d’una empresa a Internet és, a més d’un aparador mundial obert les 24 hores del dia, una unitat de negoci de gran influència sobre el compte d’explotació global de les empreses.

Aquest llibre està pensat per ajudar a professionals i emprenedors a traçar amb èxit el seu propi pla de màrqueting en línia. Suposa un excel·lent i amè punt de partida per a facilitar la transició de conceptes tradicionals del màrqueting a l’àmbit d’Internet, de forma natural i didàctica.

Entrareu en contacte amb continguts tan en voga com el posicionament natural en cercadors, la usabilitat o l’analítica web. Trobareu els conceptes principals de cada matèria explicats de forma clara i senzilla. A més, dins de la seva àmplia paleta d’estratègies i eines, l’obra ofereix a l’usuari una perspectiva global del pla de màrqueting en línia i de com implementar-lo.

Títol: Marketing Online 2.0
Autor: Fernando Maciá Domene
Editorial: Anaya Multimedia
ISBN: 978-8441532649
Preu: 26,12€ (14,24€ Kindle)

Màrqueting en línia 2.0
Etiquetat a:    

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà