Twitter

Són moltes les empreses que obren un compte a Twitter sense cap tipus d’assessorament. És fàcil! Ho pot fer la meva parella! Per què? Perquè és molt simpàtic, cau bé a tothom, això de gestionar xarxes socials és taaaaan senzill. Però el cert és que no és tan senzill…


Cerca seguidors sense pensar en el client

Una boja carrera on el botó “Seguir” treu fum. Seguirem a tothom que passi per davant o ens vingui al cap. No importa si guarda o no relació amb el sector de la nostra empresa o client. El que importa és la quantitat. Error. Acumular seguidors als que no els interessa el que publiquem és com estar en un pub ple de gent i no parlar amb ningú.

Hiperactivitat ‘tuitera’

Tranquil·litat. Ni és bo que un compte publiqui un cop al mes, ni publicar un munt el mateix dia. Avorrim. Sí, perquè per molt apassionant que sigui el que hem de compartir a ningú li agrada veure la seva timeline envaït per les nostres gràcies, notícies o ocurrències. Millor un parell brillants que no deu soporíferes.

No som el centre de l’univers

Només parlem de la nostra empresa? Senyal d’emergència. Els seguidors sortiran corrent. El nostre community manager de confiança no té visió com a comunicador ni empatia. Cal compartir enllaços relacionats amb el sector, esdeveniments, remetre a altres pàgines, en definitiva, generar contingut que resulti atractiu. Parlar de “jo, jo, jo” espantarà al seguidor més pacient.

Barrejar vida personal amb professional

Els communitiy manager de la família acostumen a confondre els temes personals amb els professionals. Si estem representant a una empresa d’un sector com el de la publicitat, els nostres seguidors esperaran contingut relacionat amb aquest tema.

No els interessa si estem contents perquè va guanyar el nostre equip de futbol, ​​ni si estem enfadats amb un o altre partit polític. Per les opinions personals ja disposem del nostre propi compte, no és intel·ligent bolcar aquest tipus d’idees que acabaran perjudicant a la nostra empresa.

Font: Pymes y Autónomos
Imatge: Rosaura Ochoa

Consells per no perdre seguidors a Twitter
Etiquetat a:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà