Como convertir un me gusta en una compra

Les xarxes socials s’estan convertint no només en la major botiga del món, sinó també en el lloc on les amistats i coneguts ens poden recomanar o desaconsellar comprar un producte.

La manca d’experiències clares sobre com convertir les xarxes socials en un nou canal de venda està provocant cert nerviosisme sobre el recorregut real de Facebook i la resta de xarxes socials. No obstant, cada vegada és més compartit que el comerç electrònic serà social o no serà.

Com convertir un M’agrada en una compra detalla les estratègies bàsiques per a gestionar aquestes noves macrobotigues globals en les que l’èxit depèn únicament de seduir al consumidor i convènce’l perquè publiciti, gratuïtament, la nostra marca.

Títol: Cómo convertir un “Me gusta” en una compra
Autors: David Boronat i Ester Pallarés
Editorial: Gestión 2000
ISBN: 978-84-9875-210-6

Com convertir un «M’agrada» en una compra

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà