tweetnex

En nombroses ocasions hi ha empreses que pregunten: “quina aplicació puc emprar per organitzar un concurs amb l’estoc sobrant?” Aquests concursos, a la xarxa, poden generar una gran quantitat d’adeptes a l’empresa. I la resposta és senzilla: Tweetnex.com, l’aliat perfecte per Twitter a la pime. Sens dubte una eina senzilla.

Aquests concursos no només serveixen per captar públic, sinó per consolidar llaços amb la clientela o mostrar que estem atents a les noves tendències. Amb aquest simple gest podem fer feliç a la clientela, conèixer com es comporten els nostres seguidors i fer-nos una idea del que busca la nostra clientela. A més, està creat per una empresa nacional.

Què ens aporta aquesta eina?

La manca d’eines per gestionar i resoldre concursos, sortejos i enquestes a Twitter, ha limitat molt les possibilitats i de vegades ha posat en dubte la seva “legalitat”. Tweetnex pot canviar això. Podem crear filtres amb les “regles del joc”: els participants han d’incloure en els seus tweets, mencions, url, hashtags, paraules clau…

Podem permetre que els retweets participin o no a les nostres promocions, limitar les vegades que un usuari pot participar per dia o promoció, demanar als participants que et segueixin o impedir que els guanyadors siguin comptes amb menys de x seguidors. Podem crear concursos en què els usuaris han de respondre a preguntes, Tweetnex s’encarrega de recollir les respostes correctes i fer un sorteig a l’atzar entre tots els encertants.

Pots gestionar sortejos de manera que els guanyadors siguin realment escollits a l’atzar. Pots gestionar enquestes per demanar als participants que escullin entre diverses opcions, descarregar els resultats en csv i veure els percentatges. A més, si vols es poden programar les promocions perquè s’iniciïn i finalitzin automàticament, acabar amb un sistema que publiqui de forma automàtica un tweet anunciant el seu inici i un altre la seva fi, i rebre per mail la llista de guanyadors.

Una gran novetat és que és possible gestionar concursos d’imatges i vídeos, que en aquest cas es poden seleccionar manualment per escollir la més original, divertida, etc. La forma de pagament es basa en la quantitat de participants, amb un preu inicial de 0,02 € per cada tweet que participa en la promoció. D’aquesta manera s’intenta que qualsevol empresa o particular pugui utilitzar el servei a un baix cost, i que aquest sigui “proporcional” a l’èxit o abast de les promocions.

Conclusió

Sincerament, una eina barata i sobretot senzilla d’usar. La trobem en castellà i ens indica què hem de completar per fer el nostre joc a la xarxa. Per a una pime és una eina realment bona i ens pot donar una cobertura molt àmplia davant nous clients o simplement per expandir el nostre negoci de manera diferent.

Font: Tecnología Pyme

Tweetnex, l’aliat perfecte per twitter a la pime
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà