Munich

Les xarxes socials a Internet, com ara Facebook i Twitter, donen una oportunitat única a les empreses per escoltar i saber què pensa el consumidor final del producte. Munich se n’ha adonat i ho ha aprofitat per enfortir la marca i obrir un canal de vendes personalitzat, Munichmyway, que reforça, a partir de les tendències que hi detecten, les col·leccions que venen en botigues pròpies i alienes.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XVQRMnp5mVs[/youtube]

Idees força:

> Les xarxes socials permeten parlar amb el client final que compra el producte, conèixer-ne els gustos i què espera de l’empresa.

> No cal ser a Silicon Valley per tenir èxit a Internet. Una empresa que vulgui tenir un perfil de Facebook ha de disposar d’un responsable de projecte i un community manager per interactuar amb els usuaris i aprendre’n, seguint un llibre de ruta propi.

> Per vendre en línia cal establir una programació com en qualsevol botiga: tenir un servei d’atenció al client, assegurar els pagaments i donar facilitats de compra. Avantatges: és obert tots els dies de l’any, es cobra abans de vendre, es pot fer feliç el client adaptant-li el producte i es pot saber què es ven més per països. Però si no es fa bé fora de la xarxa, la venda en línia no salva l’empresa.

> Tenir fàbrica pròpia permet decidir què entra primer en la línia de producció segons les possibles oportunitats de negoci.

> El coneixement de marca es pot reforçar venent en portals de venda outlet en línia perquè s’arriba directament al target de client que interessa.

> El director o president de la companyia ha de ser el primer en l’ús de xarxes socials si es decideix que l’empresa hi ha de participar activament.

Font: l’Anella
Més informació: Munich

Munich: Aprenent del consumidor a través de les xarxes socials
Etiquetat a:                

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà