Visibli és una aplicació en línia d’anàlisi de mercat i social media màrqueting que acaba d’incorporar la funció Sneak Peek, que seria un equivalent a Google Analytics per a llocs web però enfocat a realitzar el seguiment dels enllaços que compartim en la nostra línia cronològica de Twitter i en el nostre mur de Facebook. Dit d’una altra manera, analitza l’efectivitat dels enllaços que compartim amb la resta d’usuaris.

Si ens registrem, podrem fer un millor seguiment dels enllaços que publiquem a Twitter i al Facebook, ja que en cas contrari, ens limitarem a indicar el nostre identificador o el de qualsevol usuari amb el timeline obert de Twitter per fer un anàlisi dels seus enllaços compartits. Durant el procés de registre, podem indicar si volem afegir o no el Engagement Bar, el seu sistema d’enllaços personalitzats que permet el seu posterior anàlisi.

Una vegada registrats i identificats, podem accedir a un taulell on veurem l’efectivitat dels enllaços que hem publicat a Twitter i al Facebook amb el seu número de clics efectuats, el nombre de vegades compartits, i el rànquing de les fonts que més trànsit han generat, sempre definit mitjançant un període de temps o temps real. A més, dins de l’anàlisi dels nostres enllaços, Visibli ens indicarà quins són els més rellevants, els més re-compartits, els recentment compartits, els compartits en temps real, les referències rebudes, les localitzacions d’on procedeixen o el navegador i el sistema operatiu utilitzat.

Font: wwwhat’s new
Més informació: Visibli

Analitza l’efectivitat de twitter i facebook amb Visibli
Etiquetat a:        

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà