– El primer que ens hem de plantejar és, val la pena crear una pàgina a Facebook? Potser la nostra empresa es present a mitjans online com els blocs o Twitter i no mereix l’esforç tenir una web més.
Promocionar el nostre lloc a Facebook. Crear una nota de premsa, anuncis impresos i a la signatura dels correus electrònics. Aprofita la infraestructura de l’empresa per donar a conèixer un altre servei més.
– L’empresa ha de disposar d’una persona encarregada d’aquest tema.
– Eines SEO.
– El material gràfic és important. Les imatges i vídeos proporcionen carisma al nostre lloc a Facebook.
– Mostra’t als teus clients. Quan un negoci et fa sentir part d’ell hi ha més confiança o aproximació. Aquest sentiment el podem aconseguir compartint publicacions, imatges o vídeos amb gent. És una agradable manera de mostrar una cara més humana a clients o públic que no ens coneix encara.
– La novetat ven. Sempre hem de destacar en professionalitat, honradesa i donar un bon servei, però l’aportació de novetat és un afegit reconegut.
– Caràcter d’empresa. Una empresa no és més que una expressió d’éssers humans, i cada ésser té la seva forma de ser, per tant, una empresa ha de tenir caràcter. Aquests trets únics són els que a la llarga ens fan destacar. A la web de Facebook podem incloure imatges, entrevistes, processos, que mostrin el producte futur o simplement el dia a dia de l’empresa. Aquests gestos ens fan únics.
– Vigila l’hora de les publicacions. Una empresa que publica informació a les dos de la matinada no dóna una bona visió. Hem d’intentar interactuar amb el públic a una hora normal. 
Estalviar treball gràcies a la tecnologia. Blocs com Tumblr o eines com HootSuite ens permeten interactuar en diferents plataformes com xarxes socials i el nostre bloc fent així que una sola publicació arribi a diferents mitjans amb escassos clics de ratolí.

Font: Tecnología Pyme

10 consells per crear pàgines a Facebook per l’empresa
Etiquetat a:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà