1.Crear perfils per a empreses: Els perfils són per persones, no per a companyies. Rebre una autorització d’amistat d’un no-humà és molest i artificial. Facebook ha creat pàgines que serveixen perfectament per a aquests temes, a més ofereixen estadístiques i la possibilitat de fer publicitat en el seu Ad Network.

2.Ser insistents: Pot passar que rebem gairebé a diari una invitació per a una pàgina d’alguna empresa i no l’acceptem perquè no ens interessi, però durant els següents 10 dies diferents persones (aparentment de la mateixa companyia o de l’agència que els porta les RRPP o la campanya de social mitjana) insisteixen i insisteixen convidant-nos a la mateixa pàgina.

3. Invitació a esdeveniments que no són esdeveniments: El llançament d’un nou lloc web no és un esdeveniment. La sortida comercial d’un nou producte tampoc és un esdeveniment. Utilitzar el sistema d’esdeveniments per promocionar els productes només pot conduir al block per part de moltes persones.

4. Etiquetar fotos o notes on no apareix l’usuari: Aquesta és nova i de les més molestes: una empresa o algú d’un lloc web que etiqueta un document on no apareixem, només perquè ho notem o els visitants del nostre perfil ho vegin al mur. Això és simplement una nova forma d’spam.

5. Emprar el sistema de missatges privats per enviar notes de premsa: El pitjor de tots. Ja que van perdre efectivitat via e-mail, responsables de comunicació de diferents empreses (o agències de RRPP) estan fent servir els missatges privats de Facebook per enviar comunicats de premsa.

Font: Alt1040

Cinc errors freqüents d’empreses a Facebook
Etiquetat a:                

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà